piątek, 2 września 2016

I'm Say Hello To You !



Witajcie Moi Drodzy !

Bardzo cieszę się, że zawitaliście w moje skromne progi. Cóż mogłabym Wam powiedzieć o tym blogu ? Będzie on bardzo różnorodny. Dlaczego ? Jest kilka powodów. Jestem osobą, która interesuje się wieloma rzeczami, czasami wydaje mi się, że z czasem mam coraz więcej pasji. Chciałabym się dzielić tym wszystkim z innymi, więc praktyczniej jest mieć wszystko w jednym miejscu niż na kilku blogach. Jestem osobą która uwielbia czytać książki, słuchać muzyki (czasem naprawdę bardzo różnorodnej), w ostatnich latach pokochałam też makijaż, bardzo lubię się malować, czasem mocniej czasem bardzo naturalnie. Jednakże pomimo moich wielu upodobań nie posiadam np. takiej ilości książek aby zrobić typowego bloga o książkach, lub kosmetycznego ... Wielu osobom pewnie nie będzie to pasować, może jednak znajdą się osoby którym nie będzie przeszkadzać ta różnorodność i czasem tutaj zajrzą. 
Borykam się też z dużą nadwagą, mam nadzieję, że blog będzie jedną z motywacji do podjęcia walki w odchudzaniem, ćwiczeniami.
Czasem chciałabym także pisać tu o zwykłych życiowych, ludzkich rzeczach. 
Myślę, że drugiego tak pomieszanego bloga nie znajdziecie nigdzie indziej :D
Ze swojej strony bardzo zachęcam Was do odwiedzenia czasem tego bloga. Może znajdziecie coś dla siebie.

A o mnie dowiecie się więcej z następnej notki ! Pozdrawiam Was Wszystkich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz