piątek, 2 września 2016

50 Faktów O Mnie



  • Moje imiona to Agnieszka Małgorzata
  • Urodziłam się 7 grudnia 1993 o godz. 10:05
  • Mieszkam w województwie Podkarpackim
  • Imieniny obchodzę w dzień babci - 21 stycznia
  • Jestem właścicielką dwóch wspaniałych zwierzaczków kota Nikusia i króliczka nazywanego po prostu Królisiem
  • Mieszkam z chłopakiem
  • Z którym jestem w związku od 6 lat
  • Ukończyłam technikum handlowe
  • Skończyłam szkołę policealną na kierunku technika rachunkowości
  • Za kilka dni zaczynam następny kierunek, technika administracji
  • Uwielbiam czytać książki
  • Oraz słuchać muzyki, która zawsze poprawia mi humor i mnie uspokaja
  • Nie mam prawa jazdy
  • Nie umiem pływać
  • Nigdy nie byłam za granicą
  • Mam dużą wadę wzroku, -6 i -9
  • Uwielbiam się malować, nawet kiedy nigdzie nie wychodzę
  • Jestem okropną kociarą
  • Co roku w każde wakacje czytam serię o Harrym Potterze
  • Moje oczy są koloru zielonego
  • Uwielbiam buty na koturnach
  • Jestem okropnie nerwowa i do tego niestety płaczliwa
  • Lubię oglądać horrory, ale takie działające na psychikę
  • Moje ulubione kwiaty to tulipany
  • Mój ulubiony zespół to IRA 
  • Ale wśród innych są Nightwish, Within Temptation, Linkin Park, Sabaton, Green Day
  • Lubię oglądać niektóre polskie filmy i seriale, np. Noce i Dnie, Nad Niemnem, Daleko od Szosy, Sami Swoi.
  • Jako nastolatka zbierałam plakaty, miałam ich ponad tysiąc
  • Jestem okropną bałaganiarą
  • Bardzo lubię kupować kosmetyki, ubrania i ... torebki
  • Chciałabym mieć swoją firmę, nie wiem jaką konkretnie, niedużą ale swoją
  • Jestem szczęśliwą posiadaczką telefonu Sony Xperia Z5 (dzięki mojemu cudownemu chłopakowi)
  • Choć od pierwszej klasy podstawówki uczyłam się angielskiego, to nie bardzo coś z niego umiem. Ale teraz douczam się sama w domu
  • Kiedyś nienawidziłam telefonów dotykowych, tabletów ... teraz je uwielbiam.
  • Lubię słuchać muzyki przed zaśnięciem
  • Moje ulubione marki kosmetyków to: Essence, Wibo, Maybelline, Rimmel, Catrice, Avon, My Secret
  • Nie mogę żyć bez słodyczy
  • Mój ulubiony fast food - zdecydowanie McDonald's
  • W ostatnim czasie zaczęłam interesować się historią
  • Nie potrafię ładnie pomalować sobie paznokci ... wstyd
  • Nigdy nie chodziłam w sukienkach
  • Oraz w szpilkach
  • Lubię gry planszowe
  • Chciałabym nauczyć się języka niemieckiego (którego uczyłam się w gimnazjum, a potem wszystko przepadło)
  • Lubię oglądać seriale
  • Nie lubię kawy
  • Lubię oglądać filmiki na youtube związane z makijażem, książkami
  • Jestem dosyć niska, mam 160 cm wzrostu
  • Mój ulubiony kolor to czarny
  • Moim największym marzeniem jest schudnąć, i spędzić resztę życia z moim chłopakiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz