niedziela, 4 grudnia 2016

Instargramowy Mix #1

Witajcie moi Kochani!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi zdjęciami z instagrama, niestety nie ma ich zbyt wiele, ale zawsze coś. Bardzo chciałabym wyrobić w sobie nawyk częstszego robienia zdjęć, i mam nadzieję, że będzie mi szło coraz lepiej i będę mogła pokazywać Wam coraz więcej fotek!

A teraz zapraszam do oglądania :)


       1. Moje przedmikołajkowe misie:) 2. Nikuś, mój najukochańszy koteczek na świecie.
3. Moje konto na TVShowTime. 4. Czytam sobie wieczorową porą. 5. Nowości kosmetyczne :)


1. Wszystko co kocham, dobre słodycze i dobra książka. 2. Po raz kolejny słodkości i czytadło :)
3. Książki kupione na początku listopada.


1. Wypad do kina na Pitbulla. 2. Upolowane w Biedronce, cz.1.
3. Upolowane w Biedronce cz.2.

Tutaj zostawiam Wam linka do mojego profilu:
https://www.instagram.com/niezgodna.93/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz