poniedziałek, 23 stycznia 2017

Ważne & Fajne W 2016

Kochani, w dzisiejszym poście jak sama nazwa wskazuje chciałabym wspomnieć o kilku fajnych i ważnych rzeczach 2016 roku. Znając mnie, wielu miłych rzeczy pewnie nawet nie pamiętam ale z tymi kilkoma chciałabym się z Wami podzielić.

A więc zacznijmy od tego, że w roku 2016 zdałam dwa egzaminy zawodowe. I to z całkiem niezłym wynikiem :)


Po dwóch latach, czterech semestrach ukończyłam szkołę policealną na kierunku technik rachunkowości. 

Jednakże tak spodobało mi się w tej szkole, że po wakacjach rozpoczęłam naukę na kierunku technik administracji. Teraz z cyferek przeszłam na prawo.

A z fajniejszych rzeczy:
- pierwszy raz w swoim życiu byłam w Zakopanem. Mam jednak ogromną nadzieję, że w tym roku uda mi się tam wrócić i pozwiedzać trochę więcej. Oj tak pokochałam góry i wycieczki :)
- obchodziłam szóstą rocznicę związku z moim A.
- kupiliśmy samochód ( już trzeci w naszej historii)
- pierwszy raz ubrałam sukienkę na wesele. Tak, moi drodzy, mając 23 lata nigdy wcześniej nie byłam w sukience na weselu, ani w sumie nigdzie indziej, więc uważam to za ważne wydarzenie tego roku.

A z moim hobbystycznych rzeczy to:
- odkryłam dwie serie książek i filmów jednocześnie. A są to: Igrzyska Śmierci i Niezgoda. Tak wiem, jestem opóźniona. Ale u mnie to normalne.:)



- pokochałam kryminały. Wzbraniałam się przed nimi wiele lat. Zawsze czytałam tylko młodzieżówki i coś o miłości. Teraz kryminały stały się jednymi z moich ulubionych książek. A oja kryminalna miłość zaczęła się od tych książek.


- i najlepsze. Udało mi się przeczytać 52 książki. Po raz pierwszy w życiu. Mam nadzieję, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz