wtorek, 3 stycznia 2017

#1 Przeczytane W ... 2016 Roku !


Witajcie Kochani w pierwszym poście w Nowym Roku 2017!
Jak zwykle jestem spóźniona. Niestety.
Jednym z moich postanowień noworocznych jest to aby w miarę regularnie prowadzić tego bloga. Myślę iż jest na to szansa, gdyż tym razem opracowałam sobie konkretny plan. Ale wszystko jak zwykle wyjdzie w praniu.

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam książki, które udało mi się przeczytać w 2016 roku. Jest to chyba pierwszy rok, w którym udało mi się przeczytać tyle książek, a mam nadzieję, że w tym będzie ich jeszcze więcej :)

Kochani, zdaję sobie sprawę że zdjęcia nie są najlepszej jakości i do tego wszystko z tym samym tłem, lecz niestety w pierwszej połowie roku nawet nie przyszło mi do głowy fotografować na bieżąco przeczytanych książek, nie mówiąc już o prowadzeniu bloga. Od teraz jednak obiecuję się poprawić i pracować nad tym na bieżąco!!!

I jeszcze jedna rzecz za którą chcę Was przeprosić. Błąd na dwóch zdjęciach. Pomyliłam pierwszą i trzecią część Igrzysk Śmierci ... :( Naprawdę nie wiem jak to się stało. Dostrzegłam to już niestety przy pracach nad tym postem :/

Może wystarczy już na dziś tego paplania i zapraszam do oglądania zdjęć :)
(Klikajcie na zdjęcie aby je powiększyć)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz